dinsdag 20 maart 2012

Red carpet queens: Olivia Palermo
Olivia mag dan een ijskoningin worden genoemd, Olivia Palermo is op het gebied van stijl een van mijn favorieten. Wat ze ook draagt, het is altijd goed. Ze is prachtig en perfect. En aangezien 9,9 van de 10 “reality-series” volkomen nep, dus met dat bitchy-karakter zal het ook wel meevallen. Olivia groeide op in de chique upper east side van New York en haar stijl is een lust voor vele fashionista’s.
Olivia kwam al op jonge leeftijd in aanraking met mode. Als klein meisje bestudeerde ze haar moeder en tante wanneer ze zich voorbereidde op een avondje uit. Haar beste aankoop is de Hèrmes Birkin Bag. Zelf zegt ze hierover: “Het was alsof ik opeens bij de mode-insiders hoorde. Ik gebruik ‘m zelden, maar hij herinnert me altijd aan mijn vooruitgang op stijl-gebied.”

De stijl van Olivia is het best te omschrijven als preppy Amerikaans. Ze laat zich duidelijk inspireren door de (kroon)prinsessen en socialites van Europa. Ze is altijd mooi gekleed in vrouwelijke en klassieke ontwerpen. Ze draagt graag zwart en ze kent haar klassiekers, zoals de little black dress en de blazer. Maar Olivia is ook niet bang voor een beetje kleur! Ze draagt graag gele kledingstukken, maar ook blauw en paars.

Veel mensen denken dat Olivia alleen winkelt bij grote namen zoals Chanel, maar dat is niet waar. Het liefst mixt ze dure labels met high street labels zoals Mango, Topshop en Zara. Maar wat is dan haar grote geheim? “Iedereen denkt dat de kleding een outfit maakt, maar het zijn vaker de accessoires. Ik kan niet zonder mijn YSL-tibute hakken en mijn Ray-Ban Wayfarers.”

Kijk mee in haar kledingkast!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten