maandag 18 maart 2013


Pin-spiratie

Ik verzamelde al een tijdje plaatjes via WeHeartIt. Sinds kort heb ik ook Pinterest ontdekt en ik ben verslaafd! Ik spendeer dagelijks uren aan het bekijken van al die geweldige foto’s. Vooral de modefoto’s zorgen voor bergen inspiratie.
 Op deze pagina deel ik graag mijn pin-spiratie met jullie! Deze keer werd ik geïnspireerd door de denim blouse.
 
Combineer je denim blouse met leuke voorjaarskleuren en je hebt gelijk het zonnetje in je hoofd! Houd je meer van donkere kleuren? Het is ook erg mooi om je spijkerblouse te combineren met zwart.
 
Combineer je denim blouse eens met wit. Het wit geeft je spijkerblouse een lekker frisse uitstraling en je bent gelijk klaar voor het voorjaar!
 
 
Als het koud is kun je je denim blouse ook aan. Combineer hem gewoon met een mooi jasje/vestje of een dikke sjaal.
Ben je geïnspireerd geraakt? Kom dan ook eens kijken op mijn Pinterest-pagina, daar vind je nog meer mode-plaatjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten