donderdag 28 maart 2013


Pin-spiratie: Stippen!

Ik verzamelde al een tijdje plaatjes via weheartit . Sinds kort heb ik ook pinterest ontdekt en ik ben verslaafd! Ik spendeer dagelijks uren aan het bekijken van al die geweldige foto’s. Vooral de modefoto’s zorgen voor bergen inspiratie.
 Op deze pagina deel ik graag mijn pin-spiratie met jullie! Deze keer werd ik geïnspireerd door stipjesstoffen.
 
Stippenstofjes staan super vrouwelijk. Voor een echte lady-like-look combineer je je stippen met rood en wit. Deze look is ideaal voor een eerste date of een chique dinertje met familie.

Je kunt je stippenstofjes ook combineren met andere kleuren zoals fuchsia en donkerblauw. Voor een wat gedurfdere look kun je je stippen ook combineren met andere prints zoals Bretonse strepen of een panterprint.



Hoezo zouden stipjes alleen truttig zijn? Je kunt je stipjes ook op een stoere manier dragen. Combineer je stipjes met een stoer colbert en een oud T-shirt of combineer ze met een leren broek. Sexy as hell! Voor festivals kun je je stippen ook combineren met een apart hoedje.  

 

Dit vind ik persoonlijk een hele mooie combinatie. Combineer je stipjes met beige. Op deze manier kun je deze look ook gemakkelijk in de winter dragen. Je draagt er dan gewoon een panty onder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten