dinsdag 2 april 2013


Made with love: Quotes


Ik vind het heerlijk om quotes te verzamelen. De mooiste schrijf ik op in een speciaal opschrijfboekje. Als ik niet lekker in mijn vel zit, pak ik mijn boekje erbij en voel ik me vaak een stuk beter na het lezen van die inspirerende quotes. Ik kwam vandaag op het idee om er een op mijn muur te zetten.

 

Ik heb gekozen voor de quote: “Doubt kills more dreams than failure ever will”. Ik twijfel namelijk veel en daarna laat ik kansen aan me voorbij gaan. Hierdoor herinner ik mezelf er dagelijks aan om kansen te grijpen! Je kunt natuurlijk ook een andere quote nemen. Kies er een die jou inspireert en die je dagelijks kunt ‘gebruiken’.

 

Andere mooie quotes zijn:

I fit scares you, it might be a good thing to try

 

The worst mistake anyone can make is being too afraid to make one

 

Different is beautiful

 

Don’t live your life impressing others. Live your life impressing yourself.

 

Op mijn Pinterest-pagina vind je nog meer inspirerende quotes!

 

Wat heb je nodig?
Lijm
Schaar
Tijdschriften
Scrapbook-papier
Zwarte stift
punaises

 

Hoe doe je het?

Schuur uit tijdschriften zoveel mogelijk mooie pagina’s. Dit worden je letters. Ik heb ervoor gekozen om allemaal zwart-wit-getypte pagina’s te nemen, maar je kunt er ook voor kiezen om bijvoorbeeld foto’s te gebruiken. Draai de pagina’s met de goede kant naar beneden. Teken met de zwarte stift de letters. Pas op! Schrijf de letters in spiegelbeeld!  Knip de letters uit en plak ze op het scrapbook-papier. Knip de letters nogmaals uit. Nu zijn ze mooi stevig en kun je de letters van de verschillende woorden aan elkaar plakken. Je kunt de woorden zo gemakkelijk op de muur prikken met punaises (zonder dat je muur gelijk een gatenkaas wordt).  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten