zondag 7 april 2013


Pin-spiratie: Neon

Ik verzamelde al een tijdje plaatjes via weheartit. Sinds kort heb ik ook Pinterest ontdekt en ik ben verslaafd! Ik spendeer dagelijks uren aan het bekijken van al die geweldige foto’s. Vooral de modefoto’s zorgen voor bergen inspiratie.
 Op deze pagina deel ik graag mijn pin-spiratie met jullie! Deze keer werd ik onverwacht geïnspireerd door neon-kleuren. Ik moet toegeven dat ik in het begin niet zo’n fan was van deze trend. Maar na het zien van deze geweldige kledingcombinaties ben ik helemaal om!
Get inspired!

 

Voor een extra frisse look kun je neon-kleuren combineren met wit. Vind je dit te lief? Maak het wat stoerder door twee neon-kleuren te combineren (zoals blauw en geel). Het wit vormt dan een mooi ‘rustpunt’ in je look. Zo voorkom je dat je outfit een kermisattractie wordt.

 

Hoezo zou je neon-kleuren niet met prints kunnen combineren? Dat werkt juist supergoed! Kies één tint uit je print en ga daarmee aan de slag. Prints zijn al opvallend en je wilt geen carnavalsoutfit toch? Op dit plaatje zie je alleen onderstukken met prints, maar je kunt het ook omdraaien: print boven en een effen (neon) broek eronder.


Ben je nog een beetje huiverig voor deze trend? Combineer je neon-kledingstukken dan met denim. Deze look is ideaal voor een doordeweekse dag. Hij is stoer en modieus. Om je look wat extra’s te geven kun je je spijkerbroek combineren met neon-accessoires zoals een gave tas of een paar mooie pumps.
Deze look is voor echte daredevils! Combineer één neon-tint samen met zwart. Je neon-kledingstukken vallen hierdoor extra op en je straalt power uit! Deze manier van combineren is ook geschikt voor op je werk. Deze look is modieus en toch zakelijk.
Ben je geïnspireerd geraakt? Kom dan ook eens kijken op mijn mijn Pinterest-pagina, daar vind je nog meer mode-plaatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten