maandag 6 mei 2013


Pin-spiratie: Lace

Ik verzamelde al een tijdje plaatjes via WeHeartIt . Sinds kort heb ik ook Pinterest ontdekt en ik ben verslaafd! Ik spendeer dagelijks uren aan het bekijken van al die geweldige foto’s. Vooral de modefoto’s zorgen voor bergen inspiratie.
 Op deze pagina deel ik graag mijn pin-spiratie met jullie! Deze keer werd ik geïnspireerd door de vele kanten rokjes en stoere shorts die je op internet ziet.

Get inspired!



Wie zegt dat kant tuttig is? Lace kun je ook gemakkelijk een stoere touch geven door het te combineren met stoere accessoires zoals riemen en tassen. Kies voor accessoires met een tough look, zoals statementriemen met studs of een riem van glimmend metaal. Draag je rokje/short met een stoere (spijker)blouse.


Kies ook eens voor een helemaal ‘witte’ look. Staat prachtig in het lentezonnetje en als je huid straks een mooi kleurtje heeft, komt deze nog beter uit! Deze combinatie is ideaal voor een nette gelegenheid of voor op het werk.

 
Wil je echt iets speciaals? Kies dan voor gekleurd kant! Je kanten kledingstuk wordt zo een ware eyecatcher. Als een echte trendsetter kun je kiezen voor neon-kleuren. Ben je meer een romantisch type? Kies dan voor een pasteltint. Succes gegarandeerd!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten